Caterpillar 982M pyöräkuormaaja























































Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet


Anti-theft System
Auto Lube
Boom, GP
Bucket
Counterweight
Lift - Standard
Mirrors
Online Owner's Manual
Product Link
Radio
Regulatory Marking
Ride Control
ROPS
Steering Type - Joystick
Ultra Low Sulfur Diesel Fuel
Weight Monitoring SystemGENERAL CONDITION:
Machine Starts and is Operable: Yes
Tires are Aired Up and Drivable: Yes
Body: Good
Frame: Good
General: Good
GENERAL APPEARANCE:
Cleaning Required: No
Bumper: Good
Cab or Canopy: Good
Counterweight: Good
Crankcase Guard / Battery Box: Good
Decals: Good
Eng. Enclose Hood / Stack: Good
Fenders: Good
Front Frame: Good
Fuel Tank: Good
Grab Irons: Good
Guards / Screens: Good
Paint: Good
Plastic: Good
Pre-Cleaner Bowl: Good
Radiator Grill & Shroud: Good
Rear Frame: Good
Sheet Metal: Good
Steps / Ladder: Good
SAFETY ITEMS:
ROPS Certification Plate: Yes
Safety Decals In Place: Yes
Safety Decals Legible: Yes
Horn: Good
Rig Saver: Good
ROPS: Good
Secondary Exit: Good
OPERATOR STATION:
Sound Proofing: Yes
Air Conditioner: Good
Dash Console: Good
Door Latches & Hinges: Good
Gauges: Good
Interior Lights: Good
Pans/Guards: Good
Switches: Good
Windows: Good
Windshield Wipers: Good
ENGINE:
Blow By: No
Fuel Leaks: No
Knocking: No
Oil Leaks: No
Water in Oil: No
Belts / Pulleys - ENGINE: Good
Fuel Injection System: Good
Governor: Good
Operating Condition - ENGINE: Good
Turbocharger / Blower: Good
COOLING SYSTEM:
Compression in Radiator: No
Oil in Anti-Freeze: No
Belts / Pulleys - COOLING SYSTEM: Good
Coolers: Good
Fan: Good
Radiator: Good
Water Pump: Good
ELECTRICAL, STARTING AND CHARGING SYSTEM:
Block Heater: No
Ether Aid: Yes
Alternator: Good
Batteries / Cables: Good
Wiring: Good
TORQUE CONVERTER:
Magnetic Screens Inspected: No
Controls - TORQUE CONVERTER: Good
Leaks - TORQUE CONVERTER: Good
Torque Converter - TORQUE CONVERTER: Good
Universal Joints - TORQUE CONVERTER: Good
TRANSMISSION:
Leaks - TRANSMISSION: No
Mag Screens Checked: No
Transmission - Noisy: No
Case: Good
Controls - TRANSMISSION: Good
Cooler: Good
Drive Shaft: Good
Lines / Fittings - TRANSMISSION: Good
Operating Condition - TRANSMISSION: Good
Pump - TRANSMISSION: Good
Seals: Good
Temp / Pressure Gauges: Good
Torque Converter - TRANSMISSION: Good
Transmission: Good
Transmission - Forward Shifts: Good
Universal Joints - TRANSMISSION: Good
STEERING:
Lines / Fittings - STEERING: Good
Pumps: Good
Steering Cylinder: Good
Steering Linkage: (Fair)
Steering Valves / Pumps: Good
Supplemental Steer: Good
Valves: Good
BRAKE:
Holds In Park: Yes
Leaks - BRAKE: No
Holding What Gear?: 3 forward
Accumulator: Good
Accumulators: Good
Brake Drums / Rotors: Good
Control Valve: Good
Hydraulic Pumps: Good
Leaks - BRAKE: Good
Lines: Good
Lines / Tubes: Good
Parking Brake - BRAKE: Good
Pedal: Good
Pump - BRAKE: Good
Type (Wet, Dry): Good
AXLE ASSEMBLIES:
Front Differential Mag Plug Checked: No
Left Front Final Mag Plug Checked: No
Left Rear Final Mag Plug Checked: No
Rear Differential Mag Plug Checked: No
Right Front Final Mag Plug Checked: No
Right Rear Final Mag Plug Checked: No
Front Axle Housing: Good
Rear Axle Housing: Good
Wheel Lugs & Rims - AXLE ASSEMBLIES: Good
HYDRAULICS:
Leaks - HYDRAULICS: No
Bucket & Hoist Kickout: Good
Control Linkage: Good
Hose Lines: Good
Hoses & Tubes - HYDRAULICS: Good
Lift Cylinders: Good
Overall Operating Condition: Good
Pumps & Valves: Good
Tank: Good
Tilt Cylinder: Good
BUCKET:
Standard Lift: Yes
Bucket Capacity: 8.2 M³
Bucket Bottom: Good
Cutting Edges: Good
Loader Frame: Good
Loader Pins & Bushings: Good
FINAL DRIVES:
Leaks - FINAL DRIVES: No
Differentials: Good
Front Axle: Good
Front Final Drives: Good
Oscillation: Good
Rear Axle: Good
Rear Final Drives: Good
Wheel Lugs & Rims - FINAL DRIVES: Good