Komatsu D 85 EX-15 E0 puskutraktori



















































Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet



- Zusätzliche Hydraulik
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Verwendungszweck: Bauwesen
Seriennummer: KMT0D101K01012094
Antriebsstrang
Antrieb: Raupe
Motormarke: SAA6D125E-5
Funktionell
Arbeitsbreite: 363 cm
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Zustand der Bereifung vorne: 70
Emissionsniveau: Stage IIIA / Tier III
Lieferbedingungen: EXW
Transportabmessungen (L x B x H): 5,795x3,635x3,33
Produktionsland: JP
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Antoon Schroder, Dennis van Loon oder Jeroen Rijk, um weitere Informationen zu erhalten.
Drivanordning: Larvefødder
Motorfabrikat: SAA6D125E-5
Arbejdsbredde: 363 cm
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Serienummer: KMT0D101K01012094
Kontakt Antoon Schroder, Dennis van Loon eller Jeroen Rijk for yderligere oplysninger
- Additional hydraulics
= More information =
General information
Field of application: Construction
Serial number: KMT0D101K01012094
Drivetrain
Drive: Track
Make of engine: SAA6D125E-5
Functional
Working width: 363 cm
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Other information
Front tyres / undercarriage remaining: 70
Emission level: Stage IIIA / Tier III
Delivery terms: EXW
Transport dimensions (LxWxH): 5,795x3,635x3,33
Production country: JP
Additional information
Please contact Antoon Schroder, Dennis van Loon or Jeroen Rijk for more information
Ámbito de aplicación: Construcción
Número de serie: KMT0D101K01012094
Cadena cinemática
Propulsión: Oruga
Marca motor: SAA6D125E-5
Funcional
Anchura de trabajo: 363 cm
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Información adicional
Restante de neumáticos delanteros: 70
Nivel de emisión: Stage IIIA / Tier III
Terminos de entrega: EXW
Dimensiones de transporte (LaxAnxAl): 5,795x3,635x3,33
País de producción: JP
Información complementaria
Póngase en contacto con Antoon Schroder, Dennis van Loon o Jeroen Rijk para obtener más información.
Domaine d'application: Construction
Numéro de série: KMT0D101K01012094
Transmission
Commande: Chenille
Marque moteur: SAA6D125E-5
Pratique
Largeur de travail: 363 cm
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Autres informations
État neuf pneus avant: 70
Niveau d'émission: Stage IIIA / Tier III
Conditions de livraison: EXW
Dimensions du volume de transport (L x l x H): 5,795x3,635x3,33
Pays de production: JP
Informations complémentaires
Veuillez contacter Antoon Schroder, Dennis van Loon ou Jeroen Rijk pour plus d'informations
- Aanvullende hydraulica
= Meer informatie =
Algemene informatie
Toepassingsgebied: Bouw
Serienummer: KMT0D101K01012094
Aandrijving
Aandrijving: Rups
Merk motor: SAA6D125E-5
Functioneel
Werkbreedte: 363 cm
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Overige informatie
Resterend profiel voorbanden: 70
Emissieklasse: Stage IIIA / Tier III
Leveringsvoorwaarden: EXW
Afmetingen (LxBxH) (m): 5,795x3,635x3,33
Productieland: JP
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Antoon Schroder, Dennis van Loon of Jeroen Rijk
Napęd: Gąsienica
Marka silnika: SAA6D125E-5
Szerokość robocza: 363 cm
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Numer serii: KMT0D101K01012094
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Antoon Schroder, Dennis van Loon lub Jeroen Rijk
Condução: Rasto
Marca do motor: SAA6D125E-5
Largura de trabalho: 363 cm
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Número de série: KMT0D101K01012094
Contacte Antoon Schroder, Dennis van Loon ou Jeroen Rijk para obter mais informações
Привод: Гусеница
Марка двигателя: SAA6D125E-5
Рабочая ширина: 363 cm
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Серийный номер: KMT0D101K01012094
Свяжитесь с Antoon Schroder, Dennis van Loon или Jeroen Rijk для получения дополнительной информации
Körning: Spår
Motormärke: SAA6D125E-5
Arbetsbredd: 363 cm
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Serienummer: KMT0D101K01012094
Kontakta Antoon Schroder, Dennis van Loon eller Jeroen Rijk för mer information